toffssentoffiie

Alla inlägg under april 2011

Av Toff.. Poff ? - 30 april 2011 11:21

-hejjhejj


Har jätte tök nu

ingen e social på fb -.-


super trök Dx


hehe xD

Av Toff.. Poff ? - 29 april 2011 15:32

Tjenare !


Sitter i soffan nu. Fint väder.

Har åkt skidor. ätit mat och lite sånt xD

Har skavsår D':


tittar på lite tv oxå XD

Funny.

ska kanske basta senare ;D


byee

<3

palalr inte skriva nå mer. Kanske senare

Av Toff.. Poff ? - 28 april 2011 23:31

Godnatt !!


Ska sova nu ;DD

Har spelat yatsy match. Jag förlora över pappa. Så ska köra mot Samuel nu.

Jämnt när vi är i åket till fjällen har vi yatsy tunerning. XD

Amelie hade med sig en kompis Lina. Jätte snäll :D

A men godnatt då !

Imon blire att åka skidor :DD

Av Toff.. Poff ? - 28 april 2011 17:06

Hejj HEjj ! <3


Nu har jag bastat klart ;DD <3

Av Toff.. Poff ? - 28 april 2011 16:09

HejjHejj


Sitter i stugan nu >8DD

Wiwii ! ;D

Jag och Wilma sover i en dubbelsäng. och dom andra i andra sängar xD


Ska snart basta ;DD Jippie ! :'33

CC:


Ska spela lite imvu först ;DD


Baiii sötnowsar <33

Av Toff.. Poff ? - 27 april 2011 20:59

Hejjhejj :')



Sitter och lyssnar på sofijah nu ! :'))) så jvl bra ! <3


Gråter typ ! ...



aa ialf ! Dagen har varit bra ! :D

HAde idrott ^^ Jennifer och Moa planerade den. Vi hade en jätte roligt staffet.

Manh skulle springa med en trut i ansiktet så man inte såg ngt till en kon sen springa runt den 10 varv så man blir yr sen skulle man kuta yt tillbaks. Emil och Vanja i mitt lag ramlade !! xDD

Erika (vår lärare) Höll på skratta ihjäl siig !!! xDD HAHAHJAHAHAHAHAHAH!


Imon åker jag till fjällen. JIPPIE ! Så skirver kanske inte. ngt :C


aah. Ska typ snart gåå och lägga mig. xD


Kyss ! <3

Av Toff.. Poff ? - 26 april 2011 14:36

 HEEJJ !!


Hann tyvär inte skriva i morse. Vakna kvart i 8. Så hade LITE bråttom (stavning) till skolan. Fick cykla för livet. xDD


Axel sitter och läser en av mina böcker som heter '' Barns Tankar Om Kärlek ''

då var det en kille som skrev


Om jag inte kan få den jag är kär i

blir jag inte ledsen, för jag är turk      <--- BÄÄÄSTT !!  >8''DD

                                   

                                    Cigdem 8 år


HAHAHAH !! Fiffan vad jag garvar nu X''DD

Ska försöka hitta en annan .. xD

här kommer fler ! >8DD


Jag har bara 1 tjej.

Men jag försöker

hitta fler.

Kristian 7 år


Man kan bara vara ihop med 2 stycken.

För fler kan man inte dölja.

Ida 9 år


Det betyder otur att ha

2 tjejer. För då slår  den

ena den andra

Niels 6 år




Åker till fjällen på torsdag. Så kanske bara skriver lite på morgonen. Och kanske, bara kanske där om jag får låna datan av mina kusiner .. :D


C:


thats pretty much it.


såå  byyee sötisar

...

Av Toff.. Poff ? - 25 april 2011 20:42

Hejjhejj


Nu har alla åkt hem. Har haft kusinerna här.


Har inte skrivit ngt under påsklovet för att jag har varit hos mamma. Men nu är jag här hos pappa.


Ska spela lite imvu nu >8D


wiwii ! >8D


Presentation


EELLAA HÄR :D

( fail namn, jag vet )

..... x_x

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggast?
 u-ringad klänning
 Jeansshorts & Linne
 Chinos & t-shirt
 Jeans & munkjacka
 vettefan. . . "/

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards