toffssentoffiie

Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

TJOHOOO 8D

Av Toff.. Poff ? - 7 juni 2011 14:18

WIIIIEEE !!



Ikväll är det skolavslutning ! :DD

Ska typ sjunga lite, det kommer vara jätte mysigt ;D


Har inte bloggat för jag har varit hos mamma. Har typ bara ridit och spelat tvspel. Vi var oxå ut på en liten biltur i skogen oh såg 3 älgar. Sen var vi till Nords....

Affe oh Oskar var lika tråkiga som vanligt. Den enda roliga var söta lilla Timon ( hund )


Ja nu sitter jag oh dampar på imvu då.. xC

Det har typ sepe -.-


a men skriver kanske innan vi åker, ta nog massa bilder oxå ^.^


Puss ! ^.~

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Toff.. Poff ? - 12 juni 2011 15:11

  Älskar denna bild på min hästs öga xD Tycker den ser profsig ut.. fasst det e tagen av en sepe mobil med 5 pix.. ;D   Vi sexor klädde ut oss sista dan på skolan :D Så här såg Hannis ut ! :D <3   Jag i en fail grimars oh ny dushad XD   söta C...

Av Toff.. Poff ? - 12 juni 2011 14:52

HejjHallå   Sorry att jag inte skrev igår.   Vi var ialf till håldammen. Jag Hanna oh Elin. Sen kom pontus osså var det andra vi kännde där :P ja osså kom sepe epakillar som villa att vi skulle åka med dom x'D eller vi oh vi. De villa att H...

Av Toff.. Poff ? - 10 juni 2011 22:49

Yoo !   Har typ var till stan idag. Köpte tygskor och badkläder ;)   Var till kusinerna på kvällen efter massa dopp i nabben med vänner. Har ialf haft askul ! imon ska jag oh tjejerna cykla till håldammen ;D Supernajjs :D   orkar inte skr...

Av Toff.. Poff ? - 10 juni 2011 02:37

  FilmTips ♥   En bra film e Juno. Det handlar om en tjej som blir med barn när hon är 16. Försöker ge bort barnet. Men någonstans går det snett. Den e i alla fall jätte bra. Den e ganska svår att förklara.. men ialf, dn ÄÄGGEERR   J...

Av Toff.. Poff ? - 9 juni 2011 21:30

HEJJSAN 8D   Har nyss kommit hem typ.. xP Har badat hela dagen men älskade vänner . :3 <3 Sen har vi typ haft vattenkrig oh lite så :D Nu sitter jag oh Elin vi datan typ Imon ska jag till s-viken oh va med en kompis :'3 ♥   ...

Presentation


EELLAA HÄR :D

( fail namn, jag vet )

..... x_x

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad är snyggast?
 u-ringad klänning
 Jeansshorts & Linne
 Chinos & t-shirt
 Jeans & munkjacka
 vettefan. . . "/

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards